משקל תקין?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
29/07/2007 | 17:42 | מאת: שירי
שלום,אני בת 27 תמיד היה לי מבנה גוף רחב. ב-5 חודשים אחרונים אני בדיאטה רגועה , הורדתי 7 קילו וכיום המשקל שלי מתנדנד בין69-71 הייתי רוצה להוריד עוד 2-3 קילו. אני עושה 3-4 בשבוע הליכות של 40 דקות, מה עוד כדאי לי לעשות? חשוב לי לציין שמדובר בדיאטה שבה אני אוכלת מהכל פשוט בכמויות קטנות יותר.
29/07/2007 | 17:37 | מאת: שירי
29/07/2007 | 22:35 | מאת: איה
היי.... את במשקל תקין.....בשביל לבדוק האם את באמת אוכלת נכון את יכולה להכנס לאתר של חלי ממן ולבדוק בתפריט של 1200 אם את באמת אוכלת את הכמויות הנכונות..... www.heli-maman.co.il, לפי דעתי הזמן יעשה את שלו...היי סבלנית.. בהצלחה איה
30/07/2007 | 09:58 | מאת: מוניקה קרן
שלום שירי, כל הכבוד לך על הירידה היפה במשקל. כדי להמשיך ולרדת את פשוט צריכה להתמיד בתכנית שלך. הקילוגרמים האחרונים הם לעיתים העקשניים ביותר, אך את תהיי עקשנית יותר מהם. תתמידי בתפריט שלך ובפעילות הגופנית. יכול להיות שיקח הרבה זמן. בברכה מוניקה קרן