הרזייה בשילוב עם הנקה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/08/2009 | 00:33 | מאת: אורית
אני מניקה את ילדתי בת ה 9 חודשים ומעוניינת גם לרדת במשקל. קראתי את הספר של דוקטור שלמה לוי ואשתו והוא ספר מקצועי ומעניין. שאלתי-האם למשך חודש לבסס את התזונה שלי על פירות ירקות וחלבונים זה בסדר מבחינה בריאותית..? האם יש השלכות על הנקה מחסור בלחם ועמילנים..? ובמקביל אני אקח מולטיויטמינים ומינרלים.תודה
לקריאה נוספת והעמקה
16/08/2009 | 12:22 | מאת: עדי מילר
שלום אורית איני ממליצה על הימנעות מפחמימות או מכל קבוצות מזון, בטח ובטח לא בתקופת ההנקה. מאוד חשוב שהדיאטה שתעשי תהיה מאוזנת מבחינה הרכיבים התזונתיים שלה, כדי למנוע מחסורים תזונתיים גם בחלב, אך גם אצלך. פעולת ההנקה שואבת הרבה משאבים מהאישה, וחשוב להשיב אותם לעצמך כדי לשמור על בריאותך. כמו כן, זו צריכה להיות דיאטה מתונה יחסית מבחינת הצמצום הקלורי. ככלל אצבע, היתי אומרת לא פחות מ-1500 קלוריות, אולי אפילו יותר. מומלץ ביותר לעשות זאת במסגרת מסודרת עם הכוונה מקצועית. אם תעמדי בכל התנאים הללו, כמות ואיכות החלב לא אמורים להיפגע. את מוזמנת להגיע אלינו לפגישת ייעוץ חינם וכמובן להמשיך להתרשם באתר שלנו בכתובת : www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי