דיאטת פירות
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום , 1. רציתי לשאול מהי דיאטת פירות? אוכלים רק פירות או בנוסף עוד דברים? כל סוגי הפירות? 2, מה הרעיון שמאחורי דיאטה זו והאם היא מתאימה לכל אדם בעודף משקל אבל בריא?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נטלי, איני מכירה את דיאטת הפירות. כל תפריט להרזייה מבוסס בסופו של דבר על חסרון קלורי. כלומר, את אוכלת פחות ממה שאת מוציאה וכך הגוף משתמש ומרוקן את מאגרי השומן שלו. דיאטה צריכה להיות מאוזנת מבחינת רכיבי התזונה מ-2 טעמים: 1. בריאותית- הגוף זקוק כל הזמן לרכיבי התזונה, חלקם חיוניים לתפקודו השוטף, במיוחד בתהליך של ירידה במשקל. 2. הדיאטה צריכה ללמד אותנו לאכול נכון, ועלינו להמשיך ולאכול כך גם כש"מסתיימת" הדיאטה, אחרת נרד במשקל, נחזור להרגלינו הקודמים ונעלה את המשקל שהורדנו בחזרה, בד"כ עם ריבית. בברכה מוניקה קרן