עודף משקל בהריון
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
24/08/2009 | 10:08 | מאת: יהודית
אני בת 38 ו-4 חודשים לאחר לידה. גובהי 1.55 משקלי 66. לפני הלידות שקלתי 55 קילו. עכשיו גיליתי לשמחתי שאני שוב בהריון אך אני עם עודף משקל גדול. אני יודעת שאסור לעשות דיאטות בהריון. כמו כן ב-3 החודשים הראשונים להריון בגלל הבחילות אני אוכלת הרבה ודווקא אז משמינה. יש איזה עצות שאוכל ליישם? אשמח לקבל תגובה.
לקריאה נוספת והעמקה
26/08/2009 | 10:47 | מאת: עדי מילר
שלום יהודית ראשית המון מזל טוב :-) העודף משקל שלך אינו גדול אך בהחלט יש מקום לשמור ולדאוג שהמשקל לא יעלה מעל הטווח הרצוי. מותר לעשות דיאטה בזמן ההריון בתנאי ששומרים על מספר כללים...מאוד חשוב שהדיאטה שתעשי תהיה מאוזנת מבחינה הרכיבים התזונתיים שלה, כדי למנוע מחסורים תזונתיים גם בחלב, אך גם אצלך. הריון שואב הרבה משאבים מהאישה, וחשוב להשיב אותם לעצמך כדי לשמור על בריאותך. כמו כן, זו צריכה להיות דיאטה מתונה יחסית מבחינת הצמצום הקלורי. ככלל אצבע, היתי אומרת לא פחות מ-1500 קלוריות, אולי אפילו יותר. מומלץ ביותר לעשות זאת במסגרת מסודרת עם הכוונה מקצועית. אם תעמדי בכל התנאים הללו, אני בטוחה שמשקלך לא יעלה מעבר לטווח הרצוי בהריון וכמובן שלא יגרם שום נזק לך, לעובר ולאיכות החלב שלך. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי