שלום
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/08/2007 | 11:36 | מאת: מיכלי
האם שימוש בממתיקים מלאכותיים יכול לגרום נזק כלשהו בטווח הארוך? האם הצריכה היומית מוגבלת בכמות כלשהי? התחלתי להשתמש לאחרונה בסוכרלייט ע"ב סוכרלוז ולא ראיתי הגבלה על כמות הצריכה... זה הגיוני?
לקריאה נוספת והעמקה
02/08/2007 | 17:54 | מאת: מוניקה קרן
שלום מיכל, ממתיקים מלאכותיים רביםמוגבלים בכמות הצריכה שלהם. מדובר בממתיקים כמו סכרין, אספרטיים, אסולפם K ואחרים. ההזהרות בד"כ מצוינות על גבי אריזת המוצר. ההגבלה היא בהתאם למשקל גוף. סוכרלוז, שנמצא בסוכרלייט למשל, הוא חומר שאינו נספג במערכת העיכול שלנו. לכן הוא בטוח יותר לשימוש ונכון להיום צריכתו למעשה אינה מוגבלת. בברכה מוניקה קרן