רוצה לרדת במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
27/08/2009 | 18:49 | מאת: קורל
שלום וברכה אני בת 25 בגובה 1.70 ושוקלת 110 קילו, אני חודש וחצי אחרי לידה ומניקה בילדותי הייתי מלאה ובגיל 15 עשיתי דיאטה הדרגתית וירדתי 25 קילו הגעתי למשקל של 68 קילו, היום אחרי 3 לידות השמנתי נורא (110 קילו) ואני לא יודעת איך לגשת לזה שוב, *** מה עלי לעשות על מנת לרדת במשקל? האם כדאי לנסות לעשות דיאטה עם תפריטים וכאלה או אולי כדאי לעשות טבעת או משהוא בסגנון אשמח לתשובה מהירה ותודה מראש
לקריאה נוספת והעמקה
27/08/2009 | 19:04 | מאת: עדי מילר
שלום קורל ראשית המון מזל טוב :-) עלי לציין שנשים מניקות רבות מפחיתות במשקלן 1 ק"ג בממוצע לחודש במשך ארבעת חודשי ההנקה הראשונים, גם אם הן אינן מפחיתות באופן משמעותי את האוכל. בכל מקרה ירידה של יותר משני ק"ג בחודש אינה מומלצת !!! מאוד חשוב שהדיאטה שתעשי תהיה מאוזנת מבחינה הרכיבים התזונתיים שלה, כדי למנוע מחסורים תזונתיים גם בחלב, אך גם אצלך. הנקה שואבת הרבה משאבים מהאישה, וחשוב להשיב אותם לעצמך כדי לשמור על בריאותך. כמו כן, זו צריכה להיות דיאטה מתונה יחסית מבחינת הצמצום הקלורי. ככלל אצבע, היתי אומרת לא פחות מ-1500 קלוריות, אולי אפילו יותר. מומלץ ביותר לעשות זאת במסגרת מסודרת עם הכוונה מקצועית. אם תעמדי בכל התנאים הללו, כמות ואיכות החלב לא אמורים להיפגע וכמובן שתצליחי לרדת במשקל. את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו בעלות סמלית של 119 ¤ בחודש, תקבלי תפריט מאוזן המתאים לנשים מניקות שיעזור לך להשיג ירידה במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il לשאלתך, בשלב ראשוני הייתי מנסה תזונה נכונה עם שילוב של פע"ג לאור העובדה שניתוח הוא אופציה מאוד קיצונית לטיפול בהשמנה. בכל מקרה היא צריכה להיות מלווה בשינוי אורח החיים וצורת האכילה, אחרת זה לא מספיק ועולים חזרה במשקל. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
28/08/2009 | 07:21 | מאת: אדם
קורל תחכ רגע עם הניתוח קודם כל כבר הוכחת לעצמך שאת יכולה לרדת במשקל אם את רוצה נכון שאחרי לידות המצב הוא שונה אבל אין זה סיבה לפנות לאמצעי דרסטי כמו ניתוח. איזה דיאטות ניסית? מה עבד פעם שעברה? יש מישהו שתומך בך? את מוזמנת לשלוח לי תשובה ושאלות נוספות למייל [email protected] בכל מקרה אל תוותרי, אופציית הניתוח לא בורחת. תני לעצמך קצת זמן בהצלחה! אדם