מכשול בדיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
01/09/2009 | 12:57 | מאת: מיכל
שלום רב, אני חמישה חו' אחרי לידה ובנסיונות נואשים לחזור לגזרה. מתמידה בספורט ותזונה, את יש לי מכשול..לאחרונה אני ובעלי מנסים לפצות על חודשים ארוכים של היעדר תשומת לב אחד לשניה ומידי לילה כשהעכברון ישן יושבים לראות סרט. בעלי כמובן יושב על פופקורן/גרעינים ואני נוטה להישבר . שאלה:אם כבר נשברים ואין ברירה ומנשנשים (ולא ביס/שניים), האם יש המלצה למאכל הכי פחות משמין שאינו ירקות? גרעינים שחורים/לבנים/אפונה יבשה/חומוס יבש? כל דבר שלא יהרוס לי את העבודה הקשה שאני מבצעת??(וברור לי שהאלטרנטיבה הכי טובה היא פשוט לסתום את הפה) אבל אם כבר.. הכי פחות גרוע? תודה ענקית מראש
לקריאה נוספת והעמקה
01/09/2009 | 21:34 | מאת: אדם מאמן
מה עם חטיפים דלי קלוריות עתירים סיבי שומן? או חטיפי חלבון
03/09/2009 | 10:22 | מאת: עדי מילר
שלום מיכל ראשית מזל טוב על הולדת בנך/בתך. את בהחלט יכולה לאכול עם בעלך פופקורן בלי יסורי מצפון ובלי חשש שהדיאטה תהרס...כוס פופקורן מכילה כ-30 קק"ל בכלל לא נורא לאכול כ-3 כוסות, ממליצה להימנע מגרעינים מכל הסוגים מהסיבה שהם עתירים בשומן ובקלוריות כמובן. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי