דיאטה בחודשים ראשונים להריון
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום. ב"ה אני בתחילת הריון..וגם קצת שמנה האם זה נכון שבתחילת הריון טוב להתחיל דיאטה?ואם כן ..כמה.? אשמח לתשובה...
לקריאה נוספת והעמקה
שלום לאה ראשית המון מזל טוב :-) מאוד חשוב שהדיאטה שתעשי תהיה מאוזנת מבחינה הרכיבים התזונתיים שלה, כדי למנוע מחסורים תזונתיים גם בחלב, אך גם אצלך. הריון שואב הרבה משאבים מהאישה וחשוב להשיב אותם לעצמך כדי לשמור על בריאותך. כמו כן, זו צריכה להיות דיאטה מתונה יחסית מבחינת הצמצום הקלורי. ככלל אצבע, היתי אומרת לא פחות מ-1500 קלוריות, אולי אפילו יותר. מומלץ ביותר לעשות זאת במסגרת מסודרת עם הכוונה מקצועית. אם תעמדי בכל התנאים הללו, בריאותך וכמות ואיכות החלב לא אמורים להיפגע. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי