האם אני בסכנה?
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/08/2007 | 17:55 | מאת: raginda
שלום אני חדשה פה בת 28 מטר 69 שוקלת 73 לפני 2 חודשים הייתי במשקל של 68 ועליתי ל73 התחלתי דיאטה שזה אומר : בבוקר כוס קפה עם פחות מ- 1/4 כוס חלב ללא שומן צוהריים כוס מרק עם אפונה ותירס ו4 יחידות גזר גמדי, פעמיים בשבוע חזה עוף מבושל בערב כלום שותה ביום 2 כוסות דיאט קולה ו 4 כוסות מים לגבי ספורט שעה וחצי על ההליכון בשיפוע גבוהה קצת משקולות, שורפת קרוב ל-600 קלוריות אני ממש נואשת להוריד במשקל ולא רוצה לקחת כדורים למיניהם. אז עזרה כי אני יודעת שזה לא בריא
02/08/2007 | 17:57 | מאת: מוניקה קרן
שלום, אני מבינה את הבהלה שלך לרדת במשקל, אך עלייך להבין שזה תהליך ועדיף שזה יעשה באופן איטי. ירידה דרסטית ומהירה במשקל אינה בריאה וגורמת לנזקים לגוף. לא ציינת איך ומה אכלת קודם, אבל עכשיו במסגרת התפריט שלך את אוכלת נורא מעט. לפי החישוב שלי, פחות מ-300 קלוריות. זו הרעבה. עלייך לאכול לפחות 1000 קלוריות ליום, במיוחד לאור הפעילות הגופנית האינטנסיבית שאת עושה. שהיא מבורכת מאוד. מומלץ לאכול 3 ארוחות עיקריות, בוקר, צהריים וערב, ועוד 2-3 ארוחות ביניים קטנות. כדאי מאוד לשתות לפחות 10 כוסות מים. עלית במשקל בתקופה קצרה יחסית, אבל קחי בחשבון שצריך לקחת בערך אותו זמן לרדת במשקל. בברכה מוניקה קרן
02/08/2007 | 18:26 | מאת: raginda
תודה על התשובה הזריזה עד לפני שנתיים הייתי במשקל של 52 קילו, עליתי בעיקבות הריון (20 קילו) מזה לא ירד כלום רק המשקל של הילדה 4 קילו כל הזמן הייתימאוד רזה וכן אני מיואשת כי אני מסתכלת במראה ולא מזהה את עצמי, עד לפני הדיאטה הייתי אוכלת רק ארוחה אחת ביום, אבל מנשנשת הרבה, בעיקר בצקים וגבינות. לא עוברת את ה-1200 קלוריות ביום. כשהייתי רזה הייתי אוכלת מה שבא ליד ולא משמינה אפילו קילו אחד, בבקשה אני חייבת, בעלי כבר לא מכיר אותי, הוא ממש מעודד אותי להרזות, הוא כן תומך, הוא רואה שאני עם הילדה ואין אפשרות ללכת לחדר כושר, אז הוא קנה הליכון ומשקולות, אני רוצה להרזות בשבילי להיות יותר אנרגתית, להראות לילדה שלי דרך קלה לאורך חיים בריא אוכל וספורט, אבל עכשיו אני ממש רוצה, ואני מוכנה להרזות, תודה