השמנה וגלולות
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
18/10/2009 | 09:57 | מאת: אליה
אני בת 23 אחרי לידה ואני רוצה לרדת במשקל כי ת'אמת עליתי די הרבה ולא שמרתי בהריון. השאלה איך אני משלבת את זה עם העובדה שאני עדיין מניקה(שלא יפגע בתזונת התינוק) ובנוסף אני רוצה להתחיל לקחת גלולות ושמעתי שזה גורם להשמנה בפני עצמו.
לקריאה נוספת והעמקה
18/10/2009 | 13:00 | מאת: דורית
זה ממש לא נכון שהגלולות גורמות להשמנה. היום בכלל יש גלולות "דור שלישי" כמו פמינט או הרמונט, שהן עם מינון הורמונאלי נמוך יחסית לגלולות האחרות (דיאנה לדוגמא...) בכל מקרה, כדאי שתתייעצי עם רופא הנשים לפני שאת מתחילה ליטול גלולות. במיוחד שאת עוד מניקה, ואני לא יודעת מה הפרוצדורה.
18/10/2009 | 13:21 | מאת: עדי מילר
שלום אליה ראשית המון מזל טוב :-) עלי לציין שנשים מניקות רבות מפחיתות במשקלן 1 ק"ג בממוצע לחודש במשך ארבעת חודשי ההנקה הראשונים, גם אם הן אינן מפחיתות באופן משמעותי את האוכל. בכל מקרה ירידה של יותר משני ק"ג בחודש אינה מומלצת !!! מאוד חשוב שהדיאטה שתעשי תהיה מאוזנת מבחינה הרכיבים התזונתיים שלה, כדי למנוע מחסורים תזונתיים גם בחלב, אך גם אצלך. הנקה שואבת הרבה משאבים מהאישה, וחשוב להשיב אותם לעצמך כדי לשמור על בריאותך. כמו כן, זו צריכה להיות דיאטה מתונה יחסית מבחינת הצמצום הקלורי. ככלל אצבע, היתי אומרת לא פחות מ-1500 קלוריות, אולי אפילו יותר. מומלץ ביותר לעשות זאת במסגרת מסודרת עם הכוונה מקצועית. אם תעמדי בכל התנאים הללו, כמות ואיכות החלב לא אמורים להיפגע וכמובן שתצליחי לרדת במשקל. את מוזמנת להירשם לאתר דיאטה אונליין, השירות בשלב זה הינו בעלות סמלית של 119 ¤ בחודש, תקבלי תפריט מאוזן המתאים לנשים מניקות שיעזור לך להשיג ירידה במשקל. להרשמה: www.drlevy.co.il לשאלתך, כיום קיימים סוגים רבים של גלולות, אלו בעלות מינון הורמונלי נמוך לא צריכות להוות מכשול בתהליך הירידה במשקל. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי