לא יורדת במשקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/08/2007 | 20:57 | מאת: ענבל
אני בת 50. בריאה. לוקחת סרוקסט . כשהתחלתי לקחת לפני מספר שנים שמנתי בכ15 ק"ג..בתקופה הראשונה של הלקיחה...ובמשך השנים נשאר משקלי סטטי, כעת לאחר הפסקה של מספר חודשים בלקיחת הכדור, התחלתי שוב, וכמו כן המחזור שלי אינו סדיר ושמנתי בכ3 ק"ג. החלטתי לקחת את עצמי בידיים, כבר 3 שבועות אני הולכת לחדר כושר 4 פעמים בשבוע ואף שומרת על התזונה הנכונה. ולצערי...לא ירדתי כלל!! זה קצת מייאש אותי. אני מרגישה נפוחה כי המחזור מתאחר... האם יש הסבר לכך והאם אוכל סוף סוף לרדת במשקל? יש לציין כי גובהי 178 ומשקלי כעת 88 ק"ג. עד לקיחת הסרוקסט שקלי כ 70 ק"ג. אודה על תשובתכם
לקריאה נוספת והעמקה
03/08/2007 | 09:01 | מאת: מוניקה קרן
שלום ענבל, התרופה שאת לוקחת מעודדת עלייה במשקל, וזאת למדת לבד במשך השנים. תוסיפי לזה את גיל המעבר וההתקדמות בשנים, ועולה רמת הקושי בשמירת המשקל. יחד עם זאת, הדרך שבחרת היא הדרך הנכונה. תזונה מופחתת קלוריות ובריאה בשילוב עם פעילות גופנית, תביא להרזייה. עלייך להתאזר בסבלנות ולהבין שזה ילך לאט. את צריכה להתייעץ עם הפסיכיאטר שלך בנוגע לאפשרות של החלפת התרופה בסוג אחר, שלא יגרום לבעיות משקל. בברכה מוניקה קרן
03/08/2007 | 13:52 | מאת: ענבל
תודה!! אשתדל לחכות בסבלנות לשינוי... לגבי התרופה, ניסיתי תרופה אחרת אשר לא היתה לי טובה לכן "חזרתי" לקודמת. אני מרגישה טוב מאוד ולא רוצה עוד נסיונות. אשתדל כנראה להמשיך עם הספורט והדיאטה ולקוות. שבת שלום!!
05/08/2007 | 20:59 | מאת: חני
אני בת 14 ואני אל מצליחה לרדת לא לקחתי שום דברים שמבטיחים לך "הרזיה בטוחה כי עד כה כל מי שלקח אותם רק התלונן שזה הזיק לו. אני רוצה לדעת אם יש דרך להרזות מבלי לקחת תרופות או להצטרף לשומרי משקל או ללכת לאנשי מקצוע שעוסקים בזה. משהו שאני יכולה לעשות בבית שיעזור לי להוריד ואם חשוב לציין אז הגובה שלי הוא 1.67 ואני שוקלת 70 קילו