דיאטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/11/2009 | 21:15 | מאת: דניאלה
שלום רב! אני בת 28, 168 ס"מ גובה ו-72 ק"ג משקל. לאחרונה קשה לי עם שמירה על המשקל, מאחר ולו"ז היומי שלי צפוף מאוד, כך שאני מגיעה בסוף יום עבודה (6-7 בערב) תשושה, ולא מספיקה לעשות ספורט. ראיתי פרסומת ל"דיאטת כאסח" של מעבדות רוקח. מדובר בסיבים תזונתיים טבעיים הנלקחים במשקה קר בשעות הבוקר ונותנים תחושת שובע לאורך כל שעות היום, כך שאדם אוכל כמחצית ממה שרגיל היה. לוקחים 2-4 חודשים ומרזים כ-10 ק"ג. האם שמעתם על מוצר זה? האם מועיל/מזיק? כדאי? האם אפשרי לבצע עימו ספורט כחלק מהחיים? תודה רבה
לקריאה נוספת והעמקה
07/11/2009 | 10:57 | מאת: עדי מילר
שלום דניאלה אין לי מידע ספציפי לגבי דיאטת רוקח אך אני בהחלט יכולה להביע את דעתי המקצועית לגבי "דיאטות כאסח" מכל סוג...אין ארוחות חינם. כל הדיאטות המהירות מזיקות, גורמות לפירוק שריר, רעב, ירידה במצב רוח ובדרך כלל במקום ירידה במשקל, עליה עם ריבית. הרעב הנוצר גורם תכופות לבולמוסי אכילה המלווים בהרגשה רעה וכמובן לעלייה במשקל. דיאטה מהירה היא דיאטה שלא מספקת את אבות המזון הויטמינים והמינרלים הבסיסיים הדרושים, וכך הבריאות נפגעת. נשירת שיער, בעיות בעור, שבירת צפרניים הם רק הסמנים החיצוניים. במקרים חמורים עלולה להתפתח אנמיה ובעיות נוספות. התופעות הגופניות עלולות להופיע חודשים לאחר הדיאטה. חשוב לזכור שלגוף קצב ירידה משלו, והתפיסה כי לא ניתן לרדת מעל לקילוגרם אחד בשבוע אינה קלישאה. דיאטה מהירה היא לרב פנטזיה עם מחירים כבדים. ובכלל לא מומלץ להיכנס לדיאטה שמוגבלת בזמן, דבר שמלחיץ ולא מביא לתוצאות טובות. אז נכון, תמיד תשמעי על זו שירדה 20 קילו בחודשיים והתהפכו חייה. אך נשאלת השאלה מה מצבה חודשים נוספים אח"כ והאם לא פגעה בבריאותה תוך כדי התהליך. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
13/11/2009 | 20:02 | מאת: דורית
שלום, דיאטות כסאח לא מומלצות מכיוון שהן מזיקות לבריאות. תוכלי לבחור דיאטה מתונה ולהתמיד בה. בנוסף ניתן לבצע טיפול של שטיפה פנימית כדי לסלק את הרעלים מהגוף. שמעתי שיש איזה רופא ברמת אביב, ד"ר ראול רודריגז או משהו כזה שיש לו פתרון לשטיפה פנימית עדינה שמסלקת חומרי פסולת מהגוף.