שאלה לד"ר לוי בנושא SMA - Spinal Muscular Atrophy
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/08/2007 | 18:40 | מאת: דנה
שלום רב, האם יש באפשרותך לטפל ולהרכיב תוכנית דיאטה לאישה בעלת עודף משקל ניכר מאוד , החולה במחלת SMA ? עודף המשקל מאוד מפריע לה ועקב מחלתה היא מוגבלת בתנועה. האישה דוברת אנגלית וצרפתית ואינה דוברת עברית. אודה לך על תשובתך בהקדם
לקריאה נוספת והעמקה
06/08/2007 | 12:12 | מאת: מוניקה קרן
שלום דנה, ירידה במשקל, מאוד תיטיב עם אותה אישה. תכנית התזונה צריכה לכלול דיאטה מאוזנת, דלת קלוריות. המרכיב החסר יהיה של פעילות גופנית. אך, בהחלט ניתן לרדת במשקל גם ללא פעילות גופנית. מומלץ שתפנה לדיאטנית שתדריך ותרכיב תפריט אישי, בהתאם לגילה, מחלתה, וכד'. לגבי השפה לא נראה לי שתהיה בעיה. אפשר גם להעזר במתורגמן במקרה הצורך. בברכה מוניקה קרן