תוספי תזונה לפיתוח גוף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/08/2007 | 21:40 | מאת: אלון
שלום רב, אני מתאמן מזה 3 חודשים בחדר כושר ושאלתי היא האם ישנה מניעה (מבחינת תופעות לוואי, טוקסיות ועוד) בצריכת אבקת חלבונים לאחר האימון. במידה ותוסף מסוג כזה אינו מזיק, אשמח אם תוכלו להמליץ לי על אבקת חלבונים מתאימה. אני מודה לכם על עזרתכם. שבוע טוב, אלון.
לקריאה נוספת והעמקה
06/08/2007 | 12:33 | מאת: מוניקה קרן
שלום אלון, לא ציינת פרטים לגבי עצמך. בהנחה שאתה בריא, אינך סובל ממחלות ואינך נוטל תרופות, אין מניעה לקחת תוספת אבקת חלבון. יחד עם זאת, לא בטוח שיש צורך. אימון 3 פעמים בשבוע בתוספת תזונה בריאה הכוללת מוצרי חלב, ביצים, דגים ובשר אמורה לספק לך את כמות החלבון הדרושה. בברכה מוניקה קרן