בעיה קשה עם בלוטת התריס
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בת 15 165 שוקלת 69 ויש לי בעיה בבלוטת התריס , אנמיה הבעיה בבלוטת התריס מונעת ממני לרדת במשקל מכיוון שהיא לא עובדת כל שנה זה משתנה פעם היא עובדת יותר מידי ואני יורדת במשקל במצב קיצוני או עולה במשקל כמו עכשיו רק שעכשיו זה כבר הרבה זמן ויש לי בעיה גם של אנמיה ואני מרגישה ויודעת שאני שמנה אך כל דיאטה שאני מנסה לעשות בגלל הבעיות הבריאותיות שיש לי אני לא יכולה לעשות דיאטה זה ממש מדכא אותי והייתי רוצה לרדת במשקל לפחות מה60 קילוגרם בבקשה עזרו לי הייתי רוצה לרדת במשקל עד אוקטובר של שנה זו בנוסף אני חייבת לציין שאני מתעמלת בהתעמלות מכשירים 5 שנים 5 ימים בשבוע 4 שעות האם תוכלו לעזור לי ?
שלום נועם, חוסר איזון של בלוטת התריס מקשה על ירידה במשקל. בהתיעצות עם הרופא המטפל שלך תגיעו לאיזון בסופו של דבר, לפעמים זה עלול לקחת יותר זמן. תזונה עתירת קלוריות, שומן וסוכר מאוד תפריע כמובן לאיזון ההורמונלי בכלל ולריידה במשקל בפרט. בנתיים מומלץ שתשמרי על תזונה מאוזנת ובריאה. אולי בתחילה לא תראי ירידה רצינית במשקל, אך קצב איטי זו התקדמות. תגייסי המון סבלנות. אשמח שתעדכני אותי. בברכה מוניקה קרן