צריכה מרובה של גזר
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/08/2007 | 17:04 | מאת: גזר
שלום רציתי לשאול אם יש בעיה בצריכה מרובה בכמות של 10 עד 20 גזרים ביום, שמתי לב שהעור הצהיב אך האם יש בכך נזק כלשהו. תודה.
06/08/2007 | 12:42 | מאת: מוניקה קרן
שלום, אין בעיה מיוחדת בצריכת כמויות גדולות של גזר, פרט לצבע המצהיב של העור בגלל פיגמנטי הצבע בגזר. יחד עם זאת, לא כדאי להגזים עם שום דבר. תזונה יומית צריכה להיות מאוזנת ולכלול מגוון מזונות מקבוצות המזון השונות וגם בקבוצת הירקות, כדאי לגוון. ההמלצה היא לצרוך ירקות ופירות ב-5 צבעים שונים ביום. אם את/ה אוכל/ת כל כך הרבה גזר, זה בא על חשבון מזון אחר שאת מפחיתה. צריך לנסות לשמור על איזון. בברכה מוניקה קרן