סוכרלייט
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/08/2007 | 21:24 | מאת: ירדן
שלום, אני משתמשת בסוכרלייט על דרך קבע ומאוד נהנית מחוסר טעם הלוואי והמתיקות ללא הסוכר. אבל, האם יכול להיות מצב שהוא דווקא יגרום לנזק לדיאטה או להשמנה?
לקריאה נוספת והעמקה
06/08/2007 | 12:45 | מאת: מוניקה קרן
שלום, סוכרלייט מכיל סוכרלוז, שזה חומר בעל טעם מתוק שאינו נספג במעי ולכן חסר ערך קלורי כמעט. אינו יכול לגרום להשמנה. בברכה מוניקה קרן
06/08/2007 | 12:42 | מאת: מורן, י-ם
שלום ירדן, סוכרלייט הוא ממתיק מלאכותי חדש יחסית. הוא בנוי ממולקולה כמו הסוכר, אך יש לו תוספת כימית המונעת את ספיגתו במעי, ולכן דל בקלוריות. זו הסיבה לטעם שלו, לחוסר טעמי הלוואי. נחשב לבטוח לשימוש לכולם. ככה מוניקה קרן ענתה לי. ניסיתי, בררתי, מסתבר שהטריק הזה מוכר לאמריקאים כבר כמה שנים ועשה מהפכה בתחום.