עזרה לגבי מד צעדים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
02/12/2009 | 20:04 | מאת: אבי
שלום, קניתי מד צעדים omron walking style 2 באחת הפונקציות רשום בגדול את מספר הקלוריות שנשרפו באותו יום ומתחת רשום משקל, 0.7 גרם למשל ברגע זה. מה אומר המשקל ?
לקריאה נוספת והעמקה
06/12/2009 | 12:17 | מאת: עדי מילר
שלום אבי לצערי, אין לי מידע בנושא... אני ממליצה לך להפנות את השאלה לפורום תזונת ספורט. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי