רוקח פורטה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/12/2009 | 19:14 | מאת: מיכל
היי, אני בת 25 ונאבקת כבר שנתיים ב-7-10 קילו עודפים עושה ספורט על בסיס קבוע וצמחונית אבל לא מצליחה להיגמל ממתוקים...קראתי רבות על דיאטת רוקח פורטה ורציתי לדעת האם היא מומלצת ע"י רופאים,האם יש השפעות דראסטיות מבחינה בריאותית,ומה קורה לאחר 4-6 חודשים כשמפסיקים את השימוש באבקה?
לקריאה נוספת והעמקה
08/12/2009 | 08:56 | מאת: עדי מילר
שלום מיכל בכל מה שקשור לירידה במשקל אין נוסחאות קסם ולכן הדיאטה היעילה ביותר הינה דיאטה מאוזנת הכוללת את כל אבות המזון וארוחות מסודרות לאורך כל היום בשילוב כמובן של פע"ג...ובטח שלא קיימת המלצה של רופאים לדיאטת רוקח (שימי לב שניתן לרכוש זאת ללא מרשם רופא).לגבי הגמילה מהמתוקים התופעה אכן מוכרת אצל אנשים המעוניינים לרדת במשקל ומתקשים...חשוב לי לציין שפעמים רבות אנו משקיעים אנרגיה ומאמץ בלעשות דיאטה ולרזות אך מתקשים. הדחף לאכול חזק מאיתנו. אנו פונים לדוגמא לאוכל ברגעי חולשה, כאשר אנו מצוברחים, מדוכדכים, מתוסכלים, חרדים, חשים ריקנות, לפעמים כדרך לפרוק זעם ומתח ולאחר מכן מתחרטים. במצבים אלו ורבים נוספים הפתרון של שינוי תזונתי בלבד אינו יכול לתת מענה מספק. המענה הייחודי הניתן לכך במרפאתנו הינו ע"י טיפול משלים קוגניטיבי התנהגותי שהותאם במיוחד לבעיית ההשמנה ע"י ד"ר לוי, ומטרתו לחזק את השליטה העצמית על עצמנו ועל האוכל. ניתן להוסיף ולהתרשם הן באתר המרפאה והן מספרו החדש של ד"ר לוי "לרזות מתחילים מהראש" בהוצאת כתר שיצא לאור בחודשים האחרונים. אתר www.drlevy.co.il ניתן לתאם פגישת ייעוץ חינם במרפאה בטלפון 036764880 בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית בשיטת ד"ר לוי
15/12/2009 | 20:13 | מאת: יפית
אני ואחותי הישתמשנו באבקה של רוקח (אחותי אפילו מצולמת באתר) ורזינו מאוד, אני רק אציין שלי אומנם היה משקל יתר גדול משלך אבל גם אצלי הייתה בעיית מתוקים מהחמורות ביותר:-) ויש להם איזה משהו באבקה שעוצר את זה את רק צריכה להגיד שזו הבעיה ויתאימו לך ערכה שיהיה לך המון בהצלחה יפית.