דיאט ספרייט
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
06/08/2007 | 12:47 | מאת: שיר
שלום רב, האם מסוכן לתת לתינוקת בת שנתים וחצי לשתות דיאט ספרייט ? היא אוהבת ורוצה לשתות בכל פעם שאני שותה ואני מתלבטת האם זה לא מסוכן. תודה
לקריאה נוספת והעמקה
07/08/2007 | 16:44 | מאת: מוניקה קרן
שלום שיר, הבעיתיות היא כמובן בממתיקים המלאכותיים. אין התווית נגד מוכחת מחקרית, אך זה בעיקר בגלל שלא ממש בדקו את ההשפעה על קבוצת גיל צעירה כל כך. איני ממליצה לתת לילדה לשתות באופן שגרתי דיאט ספרייט, או כל משקה ממותק עם ממתיקים מלאכותיים. שלוק פה ושם, לא נראה לי נורא. אני מבינה שהיא רוצה לשתות מפני שהיא רואה את הוריה ואת הסובבים אותה שותים. ופה כדאי לשנות. אם את רוצה שילדתך תרכוש הרגלי אכילה בריאים, את צריכה לתת לה דוגמה. שתו מים. הכי טוב גם עבורכם, וגם עבורה. בברכה מוניקה קרן