עודף משקל - ילדים.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/08/2007 | 09:18 | מאת: טליה
מהו הגיל בו מומלץ להתחיל לטפל בבעית עודף משקל אצל ילדים ? ילדה בת שנתים ותשעה חודשים. לאן מומלץ לפנות ? אני חברה בקופת חולים מכבי. בברכה.
לקריאה נוספת והעמקה
08/08/2007 | 07:28 | מאת: מוניקה קרן
שלום טליה, הטיפול בגיל הזה הוא להרגלי אכילה ואורח חיים בריאים. ההדרכה ניתנת להורים. את צריכה להתעניין בסניף קופת החולים שלך או אצל רופא הילדים של ביתך לגבי הפניה לדיאטנית. בברכה מוניקה קרן
08/08/2007 | 07:25 | מאת: מוניקה קרן
שלום טליה, מטרת הטיפול בגיל הזה היא להרגלי אכילה ואורח חיים בריאים. ההדרכה ניתנת להורים. עלייך לפנות לסניף קופת החולים או לרופא הילדים ולקבל הפניה לדיאטנית. בברכה מוניקה קרן