תפריט דייאטה.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
07/08/2007 | 09:43 | מאת: אבי
שלום אני מתאמן בחדר כושר במשך 4 פעמים בשבוע חצי שעה אימוני כוח ו45 דקות אירובי. המטרה שלי היא להוריד 15 קילו. התפריט שלי הוא כזה: 7:30 - קרקרים עם גבינה + כוס שתייה חמה 10:00 - דגנים מלאים עם חלב. 14:00 - ארוחת צהריים מורכבת בעיקר מחלבונים. 17:00 - פרי 20:00 - ארוחת ערב מורכבת בעיקר מחלבונים. בעיקרון אני מגיע פחות או יותר ל- 1500 קלוריות ביום כאשר משקלי הוא 90 קילו.רציתי לדעת בבקשה אם התפריט הוא בסדר ואם הוא מתאים לאימון בחדר כושר הן מבחינת התזונה והן מבחינת האימונים,כלומר האם זה לא פוגע בפיתוח השרירים. תודה.
לקריאה נוספת והעמקה
08/08/2007 | 07:37 | מאת: מוניקה קרן
שלום אבי, אני ממליצה להוסיף פחמימות לארוחת הצהריים והערב. חלבונים בונים את השרירים, ואתה רוצה לאכול מספיק חלבונים כדי לעודד בניית מסת שריר נסופת ולתחזק את המסה הקיימת. אך אם אין מספיק אנרגיה בעיקר ממקור של פחמימות, כמו שקורה בעיקר בתפריט דל קלוריות לירידה במשקל, החלבונים יהוו את מקור האנרגיה החסר ותהיה פגיעה בבניית השרירים. בתהליך הרזייה יש פגיעה במסת השריר, אות הניתן להפחית ע"י פעילות גופנית. את זה אתה עושה יופי. תוסיף פחמימות לארוחות החלבוניות, גם אם זה על חשבון עלייה בסך הקלוריות שאתה צורך. היתרונות עולים על החסרונות. בברכה מוניקה קרן