התרופה רדוקטיל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/08/2007 | 08:48 | מאת: פלפלת
האם התרופה מומלצת? ומה מחירה דרך קופה"ח שלי עם מרשם רופא?
09/08/2007 | 09:54 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: רדוקטיל הינה תרופת מרשם מחירה מעט שונה בקופות החולים השונות, בסביבות 210-230 ש"ח. ההמלצה הינה רפואית, אפשר להתייעץ עם רופא המשפחה או להכנס לאתר שלהם www.redu.co.il , אשמח לענות לך אישית אם יהיו לי פרטים נוספים,גיל,משקל, גובה, מצבך הבריאותי והאם הינך נוטלת תרופות נוספות. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי
10/08/2007 | 10:06 | מאת: אדושקה
אני עם משקל עודף של 40 קילוגרם רופאת המשפחה שלי המליצה לי לקחת רדוקטיל הבעיה שלי היא שאני קצת חוששת מתרופה זו מהסיבה שבעבר לקחתי כדורי הרזיה וזה עשה לי דפיקות לב מואצות האם זו תרופה כימית ויש בה תופעות לוואי יש לציין שאני עושה כושר בחדר כושר עם שחיה אבל חוזרת הביתה רעבה מאוד משתדלת לאכול מאכלי דיאט לא עם הרבה פחממות בתודה ותשובה מהירה אודה לכם מאוד
10/08/2007 | 19:54 | מאת: רחל
אני בת 61 למודת נסיון ודיאטות לאחרונה (שנה) אני מטופלת ברדוקטיל 10מ"ג אך לצערי ללא הצלחה יתרה. אני שוקלת 70 ק"ג והגובה שלי 1.48 בדרך כלל בריאה עם מעט כולסטרול אני מטופלת בסימבסטין 20מ"ג וסובלת מצרבת ומקבלת אומפרדקס כשנה. אנא עזרתכם בהתחשב שאני מתגוררת בעומר כך שאני די רחוקה מהמרכז. תודה רחל