שומן במשקל נמוך
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/08/2007 | 12:27 | מאת: דנה
אני שוקלת 43 לגובה 1.60מ', ולפי מה שידוע לי זה נחשב לנמוך, אבל בכל מקרה, הבטן והיריכיים זה אזור נורא בעייתי בשבילי מבחינת שומן. איך אני יכולה לחטב ולמצק את האיזורים האלה? כי בפעילות ספורטיבית הקלוריות לא נשרפות באיזור מסויים, ובשביל הורדת אחוזי שומן בגוף צריך דיאטה מסויימת, אבל בגלל שהמשקל שלי נחשב לנמוך יחסית אני ממש לא יודעת מה לעשות. בבקשה תעזרו לי.
לקריאה נוספת והעמקה
09/08/2007 | 15:09 | מאת: מוניקה קרן
שלום דנה, אני ממליצה לך לבצע פעילות כוח, נגד התנגדות. כמו למשל עבודת משקולות או מכשירים או שיעורי עיצוב ופילאטיס. כך תוכלי לעצב את האיזורים היותר בעייתיים, מבלי לרדת במשקל. בברכה מוניקה קרן