דיאטה של גיל 50,60
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
09/08/2007 | 13:42 | מאת: יעל
שלום אני מבקשת המלצנה על דיאטה לגיל 50-60 , דיאטה שניתן לבצע עקב כל השינויים בגיל זה ,,, תודה יעל
לקריאה נוספת והעמקה
09/08/2007 | 15:16 | מאת: מוניקה קרן
שלום יעל, לא נתת מספיק פרטים על עצמך ולא ניתן להרכיב לך תפריט אישי. העקרונות החשובים לתזונה בגיל זה כוללים: אכילה מגוונת של כל רכיבי התזונה, פחמימות, חלבונים, שומנים, ויטמינים, מינרלים ומים. מומלץ לאכול ארוחות מסודרות, מספר פעמים ביום. לכלול בתפריט דגנים מלאים, ירקות, פירות, מוצרי חלב עד 5% שומן, דגים, קטניות, בשר ושמנים בריאים, כמו שמן זית, זיתים, שמן קנולה, טחינה, אגוזים. לשים דגש מיוחד לצריכה מספקת של סידן, שמקורו העיקרי הוא במוצרי חלב, אך גם בסרדינים, כרוב, ברוקולי ועוד. לשתות לפחות 10-12 כוסות מים. לבצע פעילות גופנית כחלק משיגרת החיים, באופן יומיומי. אני ממליצה לך להכנס לאתר של פירמידת המזון החדשה www.mypyramid.gov בברכה מוניקה קרן
10/08/2007 | 08:36 | מאת: יעקב
אני בגיל 52 משקל 102 ק"ל סובל מיתר לחץ דם מבקש לקבל דיאטה מותאמת תודה מראש
11/08/2007 | 09:23 | מאת: בת53
איזו הפתעה!!! בגיל כזה אנשים שמנים כבר מכירים את "התורה" יש משהו חדש....כמו: איך מכניסים בתפריט יומי את כל המרכיבים שציינת? אני לא מצליחה אחרי 12 כוסות מים להכניס גם פחמימות, גם חלבונים, גםזיתים, גם קטניות, ירקות מכל המינים( צריך את כל הויטמינים, לא?), גם גבינות, (שלא יברח הסידן), וגם וגם וגם.... אם אפשר בציון כמויות מדויקות תודה
16/08/2007 | 19:36 | מאת: מירי
מעוניית לקבל דיאטה ממיכם אני בת 50 עם עודף מישקל של 15קילו לא הולךלי להוריד אני צמחונית ובתודה מירי
17/08/2007 | 08:38 | מאת: מוניקה קרן
שלום, אני מבינה את רצונכם לרזות ולשמור על הבריאות. בניית תפריט ותהליך הרזיה דורשים זמן והשקעה. איני יכולה להמליץ על תפריט דרך הפורום. אפשר לפנות למרפאה או למצוא מסגרת מתאימה. בברכה מוניקה קרן