כמה קלוריות עליי לצרוך ביום?
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני בן 28 1.90 ושוקל 140 ק"ג אני עושה כל יום התעמלות אירובית של בין חצי שעה לשעה ובכושר מעולה.אני מה שנקרא "בחור גדול" כמה קלוריות עליי לאכול ביום כדי לרדת במשקל?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום גלי לצערי,מספר הקלוריות הנדרש לשם ירידה במשקל הינו אינדיוידואלי ודורש פרטים נוספים כמו אנמנזה תזונתית נוכחית, היסטוריה של דיאטות, פעילות גופנית וכו' הדורש פגישה פרטנית עם דיאטנית קלינית.ככלל אצבע הייתי אומרת לא פחות מ- 1800 קק"ל. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית