עיצוב הגוף
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/02/2010 | 01:23 | מאת: נ
שלום רב.. אני בן 24 שוקל 100 וגובהי הוא 1.83 אני סובל מעודף משקל וכתוצאה מכך אני סובל המון שנים מזה שיש לי חזה גדול שאינו מתאים לגבר .... ופוגע לי בביטחון העצמי מאוד. השאלה שלי איך אני מוריד את החזה, האם חדר כושר ותזונה נכונה זה טוב??? כי יש אומרים שצריך רק ניתוח ואיני מעוניין בניתוח.. בבקשה תענה לי זה מאוד חשוב לי תודה רבה..
לקריאה נוספת והעמקה
03/02/2010 | 07:43 | מאת: עדי מילר
שלום קראתי בעיון את דבריך ואני מבינה את מצוקתך. לצערי, לא ניתן למקד את הורדת השומן למקום ספציפי בגוף. הבשורה המשמחת היא שמצליחים להיפטר מעודפי השומן באמצעות שילוב של דיאטה ופעילות גופנית, הירידה במשקל הינה פרופורציונאלית באזורי הגוף. מכאן שהמלצתי היא שילוב של דיאטה מאוזנת ופעילות גופנית, רק במידה ואינך רואה שינוי הייתי ממליצה לברר, ראשית, עם רופא המשפחה פיתרונות אחרים... בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית