ממתקים
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
03/02/2010 | 11:39 | מאת: אמא
אם כבר ממתקים לילדים, מה מזיק יותר שוקולד או חטיפים מלוחים? תודה
04/02/2010 | 18:19 | מאת: אייל
אני חושב שחטיפים מלוחים מזיקים יותר, מכיוון שיש בהם הרבה חומרי טעם וריח, חומרים משמרים, אחוזים מאוד גבוהים של שומן רווי. שוקולד, עם כל הסוכר שיש בו (אז כמובן לא לתת ממנו הרבה גם), זה חלב וסוכר בעיקר. עדיף לא לתת עדשים ודברים עם חומרי טעם וריח, אלא רק שוקולד.
06/02/2010 | 11:10 | מאת: עדי מילר
שלום שוקלדים וחטיפים מזיקים כאשר מדובר בכמויות גדולות אך יחד עם זאת חשוב לזכור לא להגביל יותר מדי את הילדים כדי לא לעורר התנגדויות אשר יובילו לתסכולים. אפשר לאכול חטיפים וממתקים במידה. הגיעו להחלטה משותפת עם ילדכם על אכילה מבוקרת של דברי מתיקה וחטיפים, למשל פעם היום. ותמיד הציעו להם את הבחירה הנבונה יותר לפי תוויות המזון, כלומר לפי כמויות השומן רווי, סוכר, נתרן וכו'...(ברוב המקרים שוקולד מכיל פחות "נזקים" מחטיפים מלוחים אך הכל תלוי בסוג כמובן ולא ניתן להכליל). בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית