הרזיה בעזרת הדיאטה של מעבדות רוקח
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום, אחותי ירדה 8 קילו בעזרת הדיאטה של מעבדות רוקח...אני גם רוצה להשתמש במוצר אך מפחדת. ממה עלי לחשוש?
שלום יעל איני מכירה באופן אישי את הדיאטה של מעבדות רוקח אך באופן כללי איני מאמינה בנוסחאות קסם או בקיצור דרך בכל הנוגע לירידה במשקל... ההמלצה שלי היא תזונה נכונה בשילוב עם פע"ג הכוללים שינויים התנהגותיים שישמרו גם לאחר שמשיגים את משקל היעד... אז נכון, תמיד תשמעי על זו שירדה 20 קילו בחודשיים והתהפכו חייה. אך נשאלת השאלה מה מצבה חודשים נוספים האם המשקל נשמר ויותר חשוב האם היא לא פגעה בבריאותה תוך כדי התהליך. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית