סובין
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
ברצוני לדעת האם בסובין יש סוכר- התבקשתי ע"י פרוקטולוג להשתמש בסובין 2 כפות ביום- אני חולה סכרת.
שלום שמעון סובין מכיל פחמימות (במאה גרם סובין יש כ- 50 גרם פחמימות). כחולה סוכרת כדי שתדע שסיבים תזונתיים עשויים לשפר את חילוף החומרים של הסוכר ולהנמיך בדם רמות של כולסטרול וטריגליצרידים.והם עשויים לסייע בעיכוב סיבוכים בכלי הדם הקשורים בסוכרת. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית