בוטנים
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
דחוף כמה גרם בערך שוקל בוטן קלוי במלח יחסית גדול שמוכרים בפיצוציות?והאם עשרה בוטנים ליום זה בריא?
שלום נעמה בוטן אחד שוקל כ- 5 גרם, תלוי בגדול כמובן. איני ממליצה לצרוך על בסיס יומי בוטנים קלוים כיוון שהם עשירים בנתרן וכידוע צריכה גדולה של נתרן מזיקה לבריאות. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית