דיאטה וגלולות..שאלה חשובה!!
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
04/02/2010 | 19:17 | מאת: טולי
אני פוחדת להתחיל לקחת גלולות למרות שאני רוצה כי אני חוששת שזה יהרוס לי את הדיאטה. שמעתי שיש גלולות עם מעט הורמונים ככה שהן לא משמינות ולא עושות את כל התופעות לוואי של גלולות עם הרבה הורמונים. איזה יש?
06/02/2010 | 11:42 | מאת: עדי מילר
שלום מרבית הגלולות היום הן במינון הורמונלי נמוך כך שאינך צריכה לחשוש מעליה במשקל כתוצאה משימוש בגלולות. אני ממליצה לך להתייעץ עם רופא הנשים שלך בנושאץ בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית