ביצה קשה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/02/2010 | 12:42 | מאת: רותם
שלום! רציתי לדעת מה עדיף מבחינה תזונתית לאכול בארוחת צהריים חזה עוף או ביצה קשה? הבנתי שביצה קשה זה לא כ"כ בריא יש בזה הרבה כולסטרול ושומן רווי.. בנוסף, אני מרגישה שכשאני אוכלת אורז אני משמינה..השאלה אם עדיף לוותר על אוכל בתור תוספת לארוחת צהריים? תודה.
06/02/2010 | 11:45 | מאת: עדי מילר
שלום רותם ככלל אני ממליצה לגוון!!! ביצה נחשבת מזינה ובריאה למרות שהינה מכילה כולסטרול ושומן ולכן אין לחשוש לאכול ביצה. לגבי האורז אין מזון משמין הכל תלו בכמות שאוכלים, אני מאוד ממליצה לשלב בכל ארוחה את כל אבות המזון, כולל פחמימות כמו אורז, פסטה, לחם וכו'... בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית