תזונת ביתי בת ה16
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
05/02/2010 | 16:20 | מאת: נעמה
ביתי במשקל תקין לא גבוה, וגובה תקין לגילה. ברצוני לוודא כי אוכלת טוב, אלו הדברים שהיא אוכלת ליום- חצי כוס פייבר1, כוס חלב 1%, 2 מלפפונים,עגבניה,קטשופ,שניצל, 80 גרם שעועית לבנה ברוטב עגבניות,2 פרוסות לחם קל, כפית ריבה, 2 תפוחים, כוס ברנפלקס, תבשיל הכולל-1/3 כרוב+כרובית+פטרוזיליה+פטריות+רסק ותבלינים. , פלפל אדום, מעדן [לפעמים 2] 0%,פיתה מקמח מלא,2 כפות שוקולד. במהלך היום שותה הרבה מים מדוללים בתרכיז, הרבה ירקות ו3-5 םעמים בשבוע אוכלת גם ביצה, פעם ב.. אוכלת 100-150 גרם המבורגר[לא מתה על בשר], מידי פעם אוכלת פסטרמה.. איך נראה לך? לא אוכלת חטיפים[לא אוהבת] לא משנה הרבה. חשוב להזכיר שטוב לה ככה וטעים לה, אני רק רוצה לוודא שזה גם בסדר מבחינה בריאותית, הכמות מספקת?האוכל טוב? תודה.
06/02/2010 | 11:47 | מאת: עדי מילר
שלום מומלץ לגוון את האוכל תפריט וכמובן להוסיף שומנים בלתי רווים כמו שמן זית, טחינה, אגוזים וכו'... בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית