תוסף תזונה Q10 לסטטינים.
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
08/02/2010 | 11:13 | מאת: אייל
כתבתי פה שבוע שעבר... אני לוקח סטטינים להורדת כולסטרול, ומתחיל לעשות ספורט באופן קבוע. באופן כללי התזונה שלי טובה אך אני חסר אנרגיה לא פעם. בעבר לקחתי תוספים שונים אבל אני רוצה להתחיל ליטול Q10, שאני יודע מרופאים ומחברים שעוזר לגוף בעקבות הירידה מהתרופות. אילו חברות מייצרות תוסף זה באופן מוצלח?
לקריאה נוספת והעמקה
08/02/2010 | 22:57 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: אין המלצה חד משמעית להוספת קואנזים Q10 לטיפול בסטטינים. אין מדובר בתרופה ולכן אין לי יכולת להמליץ לך על תוסף של חברה מסויימת. בברכה ד"ר מצקין
10/02/2010 | 16:13 | מאת: אייל
קיבלתי המלצות מגורמים מוסמכים. דווקא ראיתי שהתחום הזה מאוד מבוסס (למשל, סולגאר מייצרים מגוון רחב מאוד של Q10), והתרשמתי שיש דברים בגו. הייתי שמח לשמוע מניסיון של אנשים פה, אם יש כזה.