דיסת סולת
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
מישהו יכול להגיד לי כמה קלוריות יש בכף סולת והאם דיסת סולת עם חלב דל שומן לארוחת ערב זה בסדר בתפריט דיאטתי? תודה
שלום בקי כף סולת מכילה כ-25 קק"ל בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית