10 קילו שאני מנסה להוריד
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
10/02/2010 | 10:21 | מאת: שלי
שלום אני בת 22 שוקלת 60 והגובה שלי הוא 1.62 אני בדרך כלל אוכלת המון ממתקים וג'אנק פוד ועכשיו אני מנסה לשנות את אורח החיים שלי ולאכול בריא יותר , אני מאוד רוצה לשקול 48 מקסימום 50, יש לי הליכון בבית ואני עושה הליכה מהירה כל יום במשך שעה ( אני עושה אותה בדרך כלל בלילה אז אחריה אין לי חשק לאכול אז אני כבר הולכת לישון ולא בתחושבת רעב או משהו כזה, התפריט שלי מאוד מאוזן הוא כולל הרבה ירקות 2 פירות ביום , יוגורטים 0% , חזה עוף, ביצים, טונה, לחם קל, קורנפלקס דיאטטי וחלב 1%. המטרה שלי היא תוך 12 שבועות להגיע למשקל היעד שלי, האם היעד הוא תקין ? והאם ארוחה אחת במסעדה כמו פסטה או מקדונלס פעם בשלושה שבועות תפגע בירידה? תודה שלי
לקריאה נוספת והעמקה
12/02/2010 | 12:41 | מאת: דן-1
היעד צדיך להיות 59. את מאד קרובה אליו. אם החלטת להוריד יותר במשקל רדי עד :53.(יותר זה כבר לא תקין) ניתן להגיע אליו אבל זה יכול לקחת יותר מ-12 שבועות. עדיף להגיע אליו יותר לאט.החפזון מהשטן גם באכילה נכונה. ארוחה במסעדה-לקיחת סיכון מיותר.ארוחה לא תפגע בירידה. כדאי לך גם לתכנן מה לאחר 12 השבועות. בברכה דן-1
13/02/2010 | 10:48 | מאת: עדי מילר
שלום שלי לצערי, משקל היעד אליו את מנסה להגיע אינו תקין, כיוון שנמצא מתחת לטווח התקין, המשקל המינימלי המתאים לגובה שלך הינו 53 ק"ג. ירידה נכונה במשקל הינה 0.5 ק"ג בשבוע. ניתן להנות מארוחת במסעדה אחת לשלושה שבועות ועדיין לרדת במשקל. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית