שאלה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/02/2010 | 06:22 | מאת: שמעון
האם צריך להוסיף את הסובין למזון שאני אוכל או להשתמש בו בנפרד?
13/02/2010 | 10:50 | מאת: עדי מילר
שלום שמעון זה עניין של טעם בלבד... עלי לציין שחשוב להקפיד על שתיית מים לאחר אכילת סובין. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית