אכילת לימון מרובה
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
12/02/2010 | 15:55 | מאת: דקלה
שלום שמי דקלה, יש לי שאלה שעד כה לא הטרידה אותי, אך הסביבה בה אני נמצאת מעלה ספקות בנושא אכילת לימון.. מאז ומתמיד אהבתי לימון כשהייתי ילדה אמא שלי אמרה שזה 'מחליש את הלב'.. אז לתקופה הפסקתי, אך כיום כשאני בהריון יש לי צורך עז ללימון, אני מקלפת אותו לפלחים, שותה מיץ מלימון טבעי (ללא תוספות סוכר).
13/02/2010 | 10:52 | מאת: עדי מילר
שלום דקלה אין קשר בין אכילת לימון ללב... את יכולה להיות רגועה ולהמשיך לאכול לימון. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית