אכילת לימון מרובה-המשך
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/02/2010 | 01:48 | מאת: דקלה
אני מתנצלת מראש אך שלחתי בטעות את ההודעה הקודמת מבלי לשאול את השאלה שאולי כבר ברורה.. 1. האם אכילת לימון מרובה אינה בריאה? (מדובר כלימון ביום) 2. האם אכילת לימון גורמת לאנמיה, אני אנמית.. תודה רבה ושבת שלום!
13/02/2010 | 10:53 | מאת: עדי מילר
שלום דקלה אין קשר בין אכילת לימון לבעיה בריאותית כלשהי כולל אנמיה. את יכולה להמשיך לאכול לימון ללא כל חשש. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית