דייסת שיבולת שועל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום,אני אוכלת כל יום מנה של דייסת שיבולת שועל על בסיס מים ללא סוכר. כמה קלוריות יש במנת שיבולת שועל? או ב100 גרם?
לקריאה נוספת והעמקה
שלום נועה במאה גרם שיבולת שועל יש כ-390 קק"ל וצרור של ויטמינים, מינרלים וסיבים תזונתיים. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית
לדעתי זה ממש לא משמין אבל אני לא בטוח.. בגלל זה אני רוצה שמישהו מקצועי יענה
זה נחשב לדיאטה טובה?