קוסקוס
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
13/02/2010 | 14:24 | מאת: ליליאן
שלום,הייתי רוצה לדעת כמה קל' יש במנת קוסקוס עם הירקות?
14/02/2010 | 11:39 | מאת: עדי מילר
שלום ליליאן ב-6 כפות (מרק לא הגשה) של קוסקוס יש כ- 150 קק"ל. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית