האם תפריט זה טוב
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
14/02/2010 | 20:31 | מאת: ***
אני בת16 שוקלת 47 וגובהי הוא 1.50, הייתי רוצה להוריד 5קילו וחשבתי על התפריט הבא.. תוכלו להגיד לי אם הוא טוב ולהציע תיקונים תודה. בוקר- תפוח ארוחת עשר(בבי"ס)- 2 פרוסות לחם מלא שחור+ קוטג' 3%/גבינה צהובה 5% + מלפפון. ארוחת צהרים- שניצל טבעול לייט(אני צמחונית)+ כוס עד כוס וחצי פחמימה: שעועית/אפונה/קינואה/אורז מלא+ סלט ירקות בניים- תפוח /קלמנטינה ופתית. ערב- ביצה עם סלט ולפעמים כשאנירעבה אני מוסיפה 2 פתית עם קוטג' 3%. תוכלו להגיד לי כמה קלוריות בערך יש בתפריט זה.. בנוסף אני עושה הליכות 4-5 פעמים בשבוע 30-40 דקות. בסופי שבוע אני לא כל- כך מתמידה בתפריט וחורגת..תוך כמה זמן בערך אוכל להוריד את ה5 קילו?? תודה
לקריאה נוספת והעמקה
16/02/2010 | 12:27 | מאת: עדי מילר
שלום ראשית משקלך תקין ואינך צריכה לרדת במשקל. התפריט שלך מכיל מעט מאוד קלוריות והוא ברכיבים תוזנתים חשובים כמו לדוגמא מזונות מקבוצת השומן (טחינה, אבוקדו, שמן זית וכו') גיל ההתבגרות מאופיין בתהליך גדילה והתפתחות מינית מהיר, הדורש אנרגיה ומרכיבי מזון מגוונים. דיאטה לא מאוזנת כמו שלך הכוללת מעט קלוריות עלולה לפגוע בפוטציאל הגדילה שלך, ולכן אני ממליצה לך לפנות לרופא המשפחה לקבלת הפניה לדיאטנית קלינית לשם קבלת הדרכה וליווי בנושא תזונה נכונה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית