אני מעונינת לרדת מספר קילוגרמים, אבל לא מסוגלת לאכ
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/02/2010 | 07:43 | מאת: נעמה
16/02/2010 | 12:28 | מאת: עדי מילר
שלום נעמה איני רואה את כל השאלה אנא שלחי את השאלה שוב. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית