משקל
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/02/2010 | 12:55 | מאת: יפית
אני בת 29 גובה 1.62 מבנה גוף בינוני ושוקלת 70. מה המקסימום שאני יכולה לרדת וזה יהיה בסדר? איך אני יכולה להגביר את קצב חילוף החומרים? תודה מראש
16/02/2010 | 12:33 | מאת: עדי מילר
שלום יפית הטווח המשקלי התקין לגובה 1.62 מטר נע בין 66 ק"ג ל- 53 ק"ג. פעילות גופנית כחלק משגרת היום יום מגבירה את קצב חילוף החומרים ומסייעת בירידה במשקל. בהצלחה רבה, עדי מילר דיאטנית קלינית