בולזאיי7 בהשוואה לרוקח
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/02/2010 | 13:40 | מאת: טלי
אין מה להשוות, ניסיתי רוקח לפני שנה וגרם לי רק נפיחות בקיבה, פשוט חומר מגעיל. בולזאיי עבד בשבילי (ירדתי 8 ק"ג ב-6 שבועות), אך לעומת זאת חברה שלי שקנתה ביחד איתי ירדה רק 4 ק"ג ב-6 שבועות. אז זה נראה לי מאוד אישי
16/02/2010 | 12:34 | מאת: עדי מילר
שלום טלי את בהחלט צודקת זה מאוד אינדיוודואלי. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית