חמצן ללב
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
15/02/2010 | 23:04 | מאת: איילון
רציתי בבקשה לדעת, מה יכול לגרום לשיפור אספקת החמצן לשריר הלב, כדי למנוע מחלות לב למינהם (היות ויש במשפחה הסטוריה של מחלות לב: צינתורים ומעקפים). תודה
16/02/2010 | 11:07 | מאת: ליעד
מה שאחראי לזה בגוף נקרא Q10 שהוא זה שמספק את החמצן ללב, וזה גם מה שגורם ליצירת אנרגיה בגוף. ואם הרמה של אותו Q10 היא ברמה מספקת, אז גםזה תורם למניעה של מחלות לב בעתיד.
16/02/2010 | 12:52 | מאת: ד"ר סילבינה מצקין לוי
שלום לך: ההמלצות הרפואיות הבסיסיות למניעת מחלב לב הינן הקפדה על אורח חיים בריא, תזונה מאוזנת ופעילות גופנית מבוקרת, שמירה על משקל תקין, הימנעות מעישוןוכ"ו. במידה וקיימים גורמי סיכון כגון יתר ל"ד, יתר שומנים בדם, סוכרת יש לטפל במצבים הנ"ל שמתפקדים כ"זרז" לתהליך היווצרות טרשת העורקים ומחלת הלב. בברכה ד"ר סילבינה מצקין לוי
25/02/2010 | 18:16 | מאת: יואב
אני לוקח תוספים שונים כטיפול מניעתי (תוך שילוב תזונה נכונה וספורט כמובן) היות שגם במשפחה שלי היסטוריה של מחלות לב. אחד מהתוספים שבאמת גרמו לי לתחושה כללית טובה הוא הקיו 10 (אני לוקח של סולגאר). בהצלחה.