חייבת תשובה דחופה..... תודה מראש
דיון מתוך פורום  דיאטה, תזונה והשמנה
16/02/2010 | 19:30 | מאת: אילנית
אינני שמנה אבל העלתי במשקל ואני מעוניינת להסיר מהו כמו 5-6 ק"ג ממשקלי. מה הדרך הכי מהירה? אני מעוניינת בגורם מסייע כמו כדורים או אבקה......
17/02/2010 | 18:00 | מאת: עדי מילר
שלום אילנית צייני בבקשה גיל, משקל וגובה. בברכה, עדי מילר דיאטנית קלינית