רדוקטיל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
אני לוקחת רדוקטיל של 10 מ"ג כבר חודש .בשבועים הראשונים ירדתי 5 ק"ג ונעצרתי.אני מתאמנת מאוד חזק ,ולא מבינה למה נעצרתי.האם כדאי לקחת את ה 15 מ"ג ?האם אני עושה משהו לא טוב?עלי להוריד עוד 12 ק"ג מה עלי לעשות?
שלום לך: העצירה בירידה במשקל שלך טבעית לאחר יררידה גדולה של 5 ק"ג. אני ממליצה לך להמשיך בדיאטה מאוזנת ופעילות גופנית בערך עוד שבועיים, אם לא תהיה ירידה נוספת נסי לעלות במינון הרדוקטיל. רצוי להתייעץ עם דיאטנית קלינית על מנת לוודא שהתפריט שלך מספיק. בברכה ד"ר מצקין