לא יורדת במשקל
דיון מתוך פורום דיאטה, תזונה והשמנה
שלום רב, אני בדיאטה החל מיום ו' , הדיאטה מבוססת על קטניות + חלבונים בבוקר - נס קפה צהרים - קינואה + עדשים/ ירקות מאודים ו-2 יח' חזה עוף (במחבט ללא שמן) אחה"צ- תפוח/קלמנטיה ערב- סלט + טונה / סלט + ביצה במהלך היום כ- 1.5-2 ליטר מים משקל התחלתי- 94.5 ק"ג - גובה 1.60 נשקלתי היום והמשקל עדיין עומד על 94.5 ק"ג איך זה ייתכן? עזרתכם, תודה
שלום ליאת התפריט שלך דל מאוד בקלוריות, חשוב שתדעי שלעודף מוטיבציה בהקשר של צריכת קלוריות יש מחיר לא קטן. למעשה אכילה של מעט מדי קלוריות (גברים עד 1600 קלוריות ונשים עד 1200 קלוריות) לא רק שאינה מסייעת לדיאטה היא עלולה אף להרוס אותה. הגוף זקוק לאנרגיה זמינה כדי לתפקד בצורה תקינה. כשאנחנו לא מספקים לגוף את האנרגיה שהוא זקוק לה, הוא ינצל מאגרים אחרים בגוף, כמו אנרגיה האגורה ברקמת השריר. ירידה ברקמת השריר גוררת ירידה בהוצאת האנרגיה היומית, שבסופו של דבר תביא להשמנה. בהצלחה רבה עדי מילר דיאטנית קלינית